Examen dag Pakwerkers, zondag 6 December 2015

Honden Vereniging De Burght  > Archief >  Examen dag Pakwerkers, zondag 6 December 2015

Zondag  6 december is het zover

Examen, en de jaarlijkse beoordeling voor de Pakwerkers.

Ook dit jaar weer hebben een aantal pakwerkers 10 weken lang hun beste beentje voor gezet.
hv de burght, examen pakwerker, hondenvereniging, africhten honden, borgharen, maastrichtHard gewerkt, samen met leden die hun hond ter beschikking stelden om te trainen.
Zelf wil ik een woord van dank richten aan de bestuursleden, en leden die iedere zaterdag bijna 2 uur heen en 2 uur terug reden. Geheel belangeloos om onze Pakwerker Ronnie te helpen en te steunen.
hoop dat de leden dit waarderen en zondag op het examen, ook daar zullen zijn en hem aanmoedigen, en steunen, dat we samen weer en wind zullen trotseren om het resultaat te zien.

Volgende week zien jullie de beoordeling en foto’s
Ronnie Succes.

Volgend jaar gaan we met 2 mensen op, dus Danny oefen goed op de club en leer van elkaar.

Namens ons alle, Succes
verblijvend met een sportieve groet, Petro

↓