Het bestuur bestaat uit de volgende leden:

Dit zijn de bestuursleden waar men, binnen HV De Burght, regelmatig mee te maken kan krijgen. Van voorzitter tot dorstlesser.

Bestuursvoorzitter en trainer

Peter Creemers is de Voorzitter van HV De Burght. Hij heeft de vereniging in 1983 het licht laten zien. Samen met Petro Mommers heeft hij de vereniging in 1986 d.m.v. een notariële akte officieël opgericht. Al meer dan 30 jaar komt hij nog elke keer met plezier naar de vereniging toe. Voor vragen over trainingen, sponsors en evenementen kunt je bij Peter of Petro terecht. Daarnaast geeft hij ook nog steeds les aan de groepen van de vereniging, met name in verband met de voorbereiding op de NBG examens.

Secretaris en trainer voor gevorderde groepen

Petro Mommers vanaf het prille begin in het bestuur en is de trainer van de gevorderde groepen. Hij is al sinds de oprichting bij de vereniging betrokken en komt nog altijd drie keer per week om de enthousiaste hondengeleiders te trainen. Voor alle vragen m.b.t. trainingen kun je bij Petro terecht.

Penningmeester

Wilma Espinoza. Is de ervaren penningmeester van HV de Burght. Zij is een gedreven persoon die de komma op de juiste plaats zet. In de financiële wereld heeft zij haar strepen verdiend, en staat zij haar mannetje. In combinatie met haar grote liefde voor dieren, en speciaal haar honden was haar rol binnen het bestuur een logisch gevolg.

Andere spilfuncties binnen van HV De Burght zijn:

Dorstlesser

hv de burght , bestuur , maastricht , kantine , borgharenPeter Leenders is onze dorstlesser; Peter is altijd te vinden achter de bar en zal zorgen voor de inwendige mens. We hebben frisdrank, chocomel (warm op verzoek mogelijk) energiedrank en natuurlijk een pilsje. De regel is wel dat er geen alcohol tijdens training wordt gedronken maar erna. Voor de echte harde werkers kunnen er ook verschillende snacks worden gefrituurd.